11-11-2018  til  11-11-2018Filter

11-11-2018
Brugsprøve - St Merløse

Region Midtsjælland afholder brugsprøve søndag den 11. november i forbindelse med vores juleskue.

Tidspunkt: 10:00 - 12:30

Alle indskrevne kommer til prøve.

Dommer:

Sted: St Merløsehallen, Holbækvej 34, 4370 St Merløse

Adgangskrav: Medlemskab af DRK for både ejer og fører.

Husk at medbringe:

• Din hunds stambog,
  • Ejerforholdsblanket
  • Vaccinations attest
  • Dokumentation for medlemskab af DRK
  • En aporteringsgenstand samt
  • 150 kr. i kontanter (meget gerne lige penge).
  • Hanhunde, der er kryptorchide skal medbringe dyrlægeattest, og kryptorchidstatus skal være registreret på DKK Hundeweb inden brugsprøven.

Du kan forhånds tilmelde via linket her på siden eller tilmelde på dagen.

NB! Regler for deltagelse: Din hund skal være fyldt 8 måneder og være stambogsført i Dansk Kennel Klub, eller en anden FCI-godkendt organisation for at gå til brugsprøve. Hunde med DJR-stambog skal være overført til DKK eller under overførsel, medbring bevis for dette.

For danskejede hunde gælder, at både ejer og fører skal være medlem af DRK. (Jfr. markprøvereglementet kapitel. 4, Adgangsbetingelser §8 stk.1)

Udenlandske prøvedeltagere skal være medlem af udenlandsk FCI-anerkendt klub.

Læs i øvrigt brugsprøvereglementet her.

Særlige regler: (medbring gerne attester i kopi)

Kryptorchide hanhunde kan afprøves og præmieres, såfremt der foreligger en dyrlægeattesteret kryptorchiderklæring og dokumentation for, at kryptorchidstatus er registreret på DKK's Hundeweb, herunder at der er anført avlsforbud på hunden.

Kemisk kastrerede hanhunde, som efter kemisk kastraktion har fået nedlagt frivilligt avlsforbud, må ligeledes gerne deltage.

Kastrerede hanhunde, som kastreres kirurgisk, må gerne deltage såfremt der fremlægges en dyrlægeattest på, at hunden efter 6 måneders alderen, men før operationen, har haft normalt udviklede testikler på normal plads. I sådanne tilfælde udstedes tilladelse efter ansøgning til DKK.

Steriliserede tæver må gerne deltage.

Løbske tæver. Ejere med løbske tæver parkerer efter anvisning fra kontaktperson. Tæven skal forblive i bilen, til hunden kaldes frem af dommer - bed sekretariatet give besked. Mødetid for løbske tæver - efter aftale med kontaktperson. Ved on-line tilmelding skal der stå en bemærkning om, at tæven er løbsk.

Ved tilmelding accepterer du samtidig regionens persondatapolitik, bl.a. at de oplysninger du har angivet i din tilmelding - dit navn, dit telefonnummer, information om din hund og eventuelle resultater m.m. – offentliggøres på regionens hjemmeside.

StedSt. Merløse Hallen
Kørselsvejledning